Az μCRM előnyei

Gyors

Az μCRM minden porcikájában saját munka, ami mögött majd' negyedszázad webfejlesztői tapasztalat biztosítja, hogy minden egyes műveletnél az, és csak az a programkód fusson le, ami szükséges.

Mivel manapság a legtöbb szoftver általában (legalább) egy keretrendszerre és annak külső moduljaira épül, ez egy bizonyos szintű komplexitást, bonyolultságot ad a programnak, ami megkerülhetetlen a későbbiekben. Az általános, sok igényt kielégítő kód emiatt idővel egyre lassabban fog futni.

Az μCRM készítésénél az egyik legfontosabb szempont az, hogy minden műveletnél csak a legszükségesebb parancsok fussanak le. Ennek köszönhetően mind kliens-, mind pedig szerveroldalon szokatlanul gyors.

A felhasználók szempontjából ez azzal az előnnyel jár, hogy gyakorlatilag bármilyen, egyébként lassúnak hitt számítógépen vagy mobileszközön gyors lesz a futása. Egyetlen korlátozó tényező csak az internetkapcsolat gyorsasága, méréseink szerint legalább 20-30 kilobájtos másodpercenkénti átvitel szükséges a kényelmes használathoz.

Bármilyen eszközön használható

A legmodernebb fejlesztési trendek elsőszámú célpontjai a programozók, hogy a munkájuk minél könnyebbé, gyorsabbá váljon. Ennek a törekvésnek az oltárán viszont feláldozzák azokat, akiért dolgozunk: a végfelhasználókat.

Pedig az internetes szolgáltatásokért végül a felhasználók fizetnek, emiatt az μCRM egyik legfontosabb törekvése, hogy a lehető legtöbb eszközön – függetlenül a hardvertől és a böngészőtől, – tökéletesen működjön.

A matematika egyszerű, ha egy szolgáltatást az érdeklődők egy százaléka nem tud használni a programozó hanyagsága miatt, az a bevételek és a profit egy százalékos csökkenését fogja jelenteni.

Az μCRM egyetlen feltétele, hogy a használt böngésző ismerje a modern titkosítási eljárásokat.

Biztonság

Az μCRM a legmodernebb titkosítási eljárásokkal kommunikál a felhasználó böngészője és a webszerver között, amik garantálják, hogy az értékes adatok ne szivárogjanak ki.

Egy mentés nem mentés: emiatt mindenről több másolat készül. Az μCRM webszolgáltatója napi szinten automatikus mentést készít a felhasználói adatbázisokról. Emellett egy saját eljárás ugyancsak naponta lemásolja az előfizetői fájlokat és adatbázisokat olyan eszközökre, amelyek csak a művelet idejére kapcsolódnak az internetes és elektromos hálózatra. Ugyanígy hetente készül egy teljesen független mentés, arra az esetre, ha a másik kettő valami miatt kompromittálódna.

Kézműves termék

A legtöbb szoftver különböző külső modulokra támaszkodik, aminek előnye, hogy a rutinszerű feladatokkal a fejlesztőnek nem kell foglalkoznia, mert ezt már mások elvégezték helyette. Így valóban gyorsan lehet haladni, de ezért a kényelemért természetesen árat kell fizetni, hol többet, hol kevesebbet, a megoldandó feladattól függően.

Az ilyen külső részegységek például a legtöbbször úgy készülnek, hogy a legkülönfélébb, az évek során felmerült igényeket szolgáljanak ki, rengeteg beálltással, s ezek mind növelik a programkód méretét, és ezzel arányosan a hibák számát. Bonyolultságuk miatt sokszor a javítás sem egyszerű, ráadásul várni kell, amíg a külső fejlesztői gárda elvégzi a szükséges módosításokat, aztán pedig magunknak kell leellenőriznünk, hogy programunk megfelelően működik-e.

Az μCRM kódja az átlagosnál jóval egyszerűbb és kisebb, és bár hibák itt is akadhatnak, de azok javítása jóval kevesebb időt vesz igénybe, gyorsabban tesztelhető, és az esetek többségében a felhasználók külön értestése, a munkájuk megszakítása nélkül élesíthető.

Vegánok is használhatják. Nem tartalmaz allérgén anyagokat.

Animációk

A modern web és „alkalmazások” (mit alkalmaz egy „alkalmazás”?) egyik legnagyobb rákfenéje az információt nem hordozó animációk használata. Mikor hordoz információt valami? Ha megtörténte után jobb döntéseket tudunk hozni. Ezzel szemben az animációk túlnyomó többsége öncélú, azaz a készítők csak azért teszik be, mert szerintük esztétikus, vagy pedig máshol is így látták.

Amennyiben egy animáció információt nem hordoz, azaz nem hívja fel valamire a figyelmet, úgy nincs más szerepe, mint a felhasználó idejének rablása. Bár önmagában két-háromtized másodperc nem tűnik soknak, ha összeszámoljuk, hogy naponta hányszor tartanak fel ilyen módon, majd ezt felszorozzuk háromszázhatvanöttel, egy évre levetítve már tekintélyes mennyiségű időnk értéktelenedik el.

Az μCRM-ben nincsenek animációk, mert tiszteljük a felhasználóinkat.

Reklámok

Az μCRM egyedüli bevételi forrása az előfizetői díjakból származik, a szolgálatásban reklámok nincsenek. A honlapon előfordulhatnak olyan partnercégek ajánlatai, amelyek érdekelhetik a felhasználóinkat.

Adatgyűjtés, megfigyelés, analitika

Szinte minden internetes cég valamilyen módon figyeli a felhasználóit, hogy azok mit ténykednek. Ennek, bár alapból a célja az adott szolgáltatás fejlesztése, vannak „mellékhatásai”.

A modern analitika legkiforrottabb eszköze a Google Analytics, amely valóban értékes információt képes nyújtani igénybevevőinek. Viszont ez azzal is jár, hogy értékes céges adatok is a Google-nél landolnak, amit ők arra használnak, amire tudnak, hisz miután bármilyen adatunk kikerül az internetre, az onnantól kezdve az adatgyűjtő tulajdonába tartoznak. Mivel a legtöbbször a művelet visszakövethetetlen, adatainkat annak és annyiszor adják el, akinek és ahányszor csak akarják.

Az μCRM nem gyűjt semmilyen információt a felhasználókról, így azok kiszivárogni sem tudnak, és más nem tudja felhasználni azokat.

Google, Twitter, Facebook kémkedés

A reklámozás egyik elterjedt formája az információk úgynevezett közösségi médiában való megosztása (mintha olyan nagy hír lenne, hogy például valaki elkezd használni egy szolgáltatást). Ennek megsegítésére a weboldalakra fel szokott kerülni a médiumok ikonja, amikről kevesen tudják, hogy már a kis képecske megjelenítése is a legtöbbször adatot szolgáltat rólunk ezeknek a cégeknek. Mit néztünk meg, merre jártunk, mennyi időt töltöttünk el egy oldalon – ezen információkból szép profilt lehet építeni, és eladni hirdetési célzattal.

A „mesterséges intelligencia” hardveres és szoftveres fejlődésének köszönhetően a modern Androidos készülékek képesek a telefonhívásainkat elemezni, az elhangozott szavakat pedig elküldik a Google-nek, ugyancsak reklámozás miatt.

Az μCRM weboldalán és a szolgáltatásban nincsen kémtevékenység elősegítése céljából semmilyen külső szolgáltatás beépülő modulja, a hívásokat nem elemezzük.

„Alkalmazás”

Mit alkalmaz egy alkalmazás?

Nyelvtanilag: tárgy nélkül az „alkalmazás” szó nem jelent semmit. De akkor miért használják így? Miért jártatja valaki mondanivaló nélkül a száját?

A különböző operációs rendszerek alkalmazásboltjaiból (Apple App Store, Google Play, Microsoft Store stb.) letölthető üzleti „alkalmazások” egy jól megírt webes alkalmazáshoz képest többletszolgáltatást nem igazán nyújtanak, szerepük inkább az, hogy a felhasználókról még több személyes információt gyűjtsenek.

Az μCRM, amíg nem szükséges, nem fog „alkalmazást” készíteni, inkább arra törekszik, hogy a szolgáltatás a lehető legkevesebb megkötéssel legyen használható mobileszközön is.

Copyright helyett: És a mint akarjátok, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is akképen cselekedjetek azokkal. ÁSZFAdatkezelés